måndag 27 februari 2012

ge mig en ny drog som tar mig någonstans

godkväll! jag och mitt kioskmongo till man sitter halvdöda i soffan och väntar in karatefylla som börjar kl 22. skojskoj. helgen har varit helt tok awesome. kom ju hit sent i fredags och då drog vi och käka namnam på max eftersom jag höll på att svälta ihjäl. 



på lördagen käkade vi god mat och sedan drog jag, rikard och jonas ut på äventyr i stockholmsnatten. vi var först på hotellet sedan drog vi på grodan och röjde satan. sedan hamnade vi på nån random awkaward efterfest i sollentuna. vi ramlade in innanför dörren kl halv 9 på morgonen tror jag haha. menmen, hade förjävla kul iallafall! igår låg vi döda. idag har vi tagit en promenad i det fina vädret och sedan chillat bara. och nu sitter jag här. åker hem till gamla vansbro i morgon, får äntligen träffa mina saknade små katter! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar