tisdag 10 april 2012

Städa..

Hola!
Har upptäckt att mitt internet till datorn har tagit slut så blir nog dåliga mobilbloggar ett tag framöver tills jag kommer till skolan eller får tag på något trådlöst.
Hur som. Städtime idag, helt värdelöst. Om det är något jag är vidrigt dålig på så är det att säga till mig själv att ta tag i städningen. Menmen, det måste göras!
Vädret suger, luspank, sugen på nya kläder, nya skor, vill kunna glida runt i klackar, höga shorts och söta klänningar. Men icke. Sommar?!?! haha vilka problem man har.
Jaja. Livet är allt bra segt ibland, men det är väl så det ska vara i guess. Nu lär jag städa. Hörs!

2 kommentarer:

  1. Men fyfan, känner igen mig stenhårt! Vill också glida omkring i klackar och skjorts, men när fan kommer sommaren? OCH PENGARNA?!

    SvaraRadera
  2. Sommaren ja... Trodde den var på god väg ett tag där, men icke!!
    Och dessa pengar? Hatar att inte har pengar, när dom ramlar in i mängder är den stora frågan :(

    SvaraRadera