måndag 19 oktober 2009

Helgen/bmth!

kom hem från fagersta igår, va framme kl 22.00 o va helt slut efter en 4 timmar lång resa. har inte kunnit updatera någonting undertiden jag varit borta. har iaf haft det trevligt i fagersta med daniel :) jag o daniel drog till Stockholm i fredags för att se Bring me the Horizon, dom är så sjuuuuukt jävla grymma! såg dom en gång tidigare på peace & love, då va dom ok, så det va verkligen en upplevelse att se dom i sthlm. vi hade en biljett över så vi drog dit linnea som fick biljetten, trevligt att träffa henne igen :)
om en vecka o en dag kommer joanna hit till vansbro, längtar som fan alltså! va över ett år sen jag träffade henne.
idag ska jag o magnus träna/sola solarium, vi ska bli bruuuuuuuna som fan. nu har vi snart matte o jag orkar INTE. puss

2 kommentarer:

  1. ååh, sjukt sugen på att sola solarium..
    Din lycko pelle där :)

    SvaraRadera
  2. ja det är verkligen värt pengarna vill jag lova :D

    SvaraRadera