måndag 22 februari 2010

LINNEA/SABINA

kom nyss hem från linnea och sabina. har äntligen fått träffa mina bästabästa vänner :D saknat dom sjukt mycket! vi hade det jättetrevligt med många underbara skratt haha. vi gjorde varma mackor i ugn och satt bara och snackade skit i typ 3 timmar, underbart! gick sedan hem i -13 gradig kyla, suck. och nu sitter jag här och längtar till fredag! då ska jag och fanny till borlänge och shoppa (ska bla handla mina nya skor hihi), sen ska jag till DANIEL WOHO, åh jag längtar så brutalt mycket!:* nu slänger jag in några bilder som vi tog idag haha. puss

2 kommentarer:

  1. mums , mackorna såg riktigt goda ut! :)
    jag antar att rosalie också följer med till blg , för hon kmr imorgon och stannar till lördag , ich johanna undra också om hon kunde följa ? ^,
    om inte du vill så är de okej :)

    /fannyyy

    SvaraRadera
  2. det va dom :)

    det är helt ok ju! :) gör mig ingenting alls haha. blir bara skoj :)

    SvaraRadera