fredag 12 mars 2010

NICEDAY

idag har jag varit med matilda, sjukt nice dag! och verkligen en sjukt grymt snäll tjej! har varit riktigt trevligt och har fått mig flera goda skratt :) lär verkligen göras om! vi tog en fika först och sen tänkte vi va på byn men det va inge vidare varmt så vi drog hem till mig en vända och snackade massa, asgrymt :D!
nu ska jag ta det lugnt och svara på lite kommentarer, har fått ont i ryggen igen, brukar få det men vet dock inte varför.. hoppas iaf det går över snart innan jag blir tokig! pyssss

2 kommentarer:

  1. Du kanske har skolios? Sne ryggrad? Låt någon kolla så du kan stoppa det i tid, om det nu skulle vara det.

    SvaraRadera
  2. tack själv! var en riktigt nice dag, verkligen! här har vi en riktigt trevlig brud, så hör upp alla läsare :) och måste absolut göras om snart ! :D

    SvaraRadera