onsdag 21 april 2010

FRÅGA-LOCKERZ

svar: absolut! lite underlig förklaring men gjorde så gott jag kunde haha! hade dock fel med det där med iphonen, trodde det va en iphone men det var en ipod. dom ser ju likadana ut såe haha. men det finns såååå mycket andra saker att köpa för poängen ;) sen fick ju ja en iphone strax efter jag såg att det va en ipod så jag ska knappast klaga haha.

först blir man såklart medlem på lockerz, skicka din mail till mig så får du en inbjudan! :)
när man är inne så ser man ett datum till vänster, klickar man på den så får man 2 poäng. sedan till höger står det "DAILIES" klickar man där kommar man in till frågor - se nästa bild.

man får en fråga varje dag, som man svarar på. då får man ytterligare 2 poäng.


om man klickar på den oranga playikonen högst upp kommer man in till massor med korta videos. man kan sätta igång en film och sedan göra någon annat om man inte vill se på den. man kan se hur många filmer man vill varje dag. det finns ca 300 tror jag. när den korta filmen är slut ska man skriva in typ 2 ord sen får man 2 poäng. vissa dagar kan man få 4a poäng för varje film, men det är bara vissa dagar, och när det sker skriver ägarna det på framsidan.



om man klickar på ikonen högst upp till höger kommer man in på dom sakerna man kan köpa på poängen man tjänar. dock kan man bara köpa sakerna på "redeem dagarna", det gäller alltså att bara först att beställa den saken man vill ha när det väl är den där "redeem dagen". vet inte hur många som får sakerna som dom beställer, jag har aldrig gjort detta så vet inte så mycket om det. men om man inte får saken man ville ha den ena månaden så är det bara att försöka igen nästa :) videos finns på youtube när folk visar och packar upp saker dom fått från Lockerz.
Lycka till! och glöm inte att skicka in mail till mig och du vill ha en inbjudan :D

2 kommentarer:

  1. snow.flake.ftw@hotmail.com skicka gärna en inbjudan så jag kan få se vad det är folk pratar så mycket om! :) Tycker om bloggen!

    SvaraRadera
  2. jag vill gärna ha en inbjudan :)
    kajsagoranson_@hotmail.com

    bra blogg btw (Y)

    SvaraRadera