onsdag 6 april 2011

"fråga"

svar: hmm ja vad ska man svara på detta? jag trivs med den stil och det utseende jag har idag. mår bra i hur jag klär mig och hur jag ser ut, jag är bara mig själv. jag växte ur den "färgglada hipop/emo stil" eller vad man ska kalla det. mycket i livet går väl ut på att hitta sig själv? vilket jag försöker göra och jag är på god väg. och att du kallar mig fjortis var då helt fel ord, jag är precis samma människa fast lite äldre och visare än vad jag var när jag klädde mig på det andra viset. alla kan inte stanna kvar i hur dom sett ut innan, jag trivdes inte i så som jag såg ut men älskar fortfarande tex piercingar, tatueringar osvosv. jag anser att jag har egen stil, jag köper och använder de kläder jag tycker är fina, mycket köper jag tex på secondhand för att jag tycker att äldre kläder är finare än nya. men bara för att jag ser annorlunda ut nu än vad jag gjorde för nåt år sedan betyder det väl inte att jag är en annan människa eller en "fjortis", jag är mig själv och det är väl det som räknas, inte hur man ser ut, eller?

3 kommentarer:

  1. du är hur fin som helst michelle! :)

    SvaraRadera
  2. tack så mycket amanda! och detsamma :)

    SvaraRadera
  3. Men åh, vilken onödig kommentar. Personen hade väl åtminstone kunnat formulera sig annorlunda. Men jag håller med dig, man växer upp och det är klart att man förändras till viss del. Tänk om alla skulle stanna kvar i sina "perioder", då skulle jag säkerligen se ut som en lortig grispunkare idag. ;) Hähä

    Jag tycker iallafall att du är jättefin Michelle! :) Och du har fortfarande en alldeles egen stil, i mina ögon är du speciell (på ett bra sätt)! Keep going strong! :)

    SvaraRadera