söndag 3 juni 2012

hola!

jesus christ. meckat med bilder nu i snart 3 timmar. bal bilderna sen i fredags och sedan har jag försökt att fixa en ny header. grattis till mig! nu är jag klar. så ska ladda upp den strax.
har varit ganska jätteseg med det här med bloggen. internet tog slut så har inte kunnat fixa några bra bilder så har helt enkelt inte sett någon anledning till att blogga.
rikard var här i helgen och vi har väl egentligen inte gjort någonting, endast tagit det lugnt. var hos mamma en sväng idag bara och käkade.

annars då? med mig är det kanon, lite slut bara. är så jävla sugen på kaffe men känns som att det inte skulle vara någon bra idé med tanke på att kl är 20. sista veckan i skolan startar i morgon också. hur nice? ska också någon dag under veckan dra till Mora och fixa pass. endast 38 dagar kvar nu till Grekland! soft.
aja, nu laddar jag upp headern. ha det awesome. puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar