onsdag 18 juli 2012

hej!

NU är jag hemma från grekland. herregud vilken fantastik vecka jag och min kära haft. vi har ätit så god mat, solat, snorklat i det fina havet, druckit god öl och mumsiga drinkar vid hotellpoolen, varit på både bra och dåliga upptäcksfärder och massor med mer grejer! har jättemycket bilder på kameran som jag ska lägga upp men har min kamerasladd hos min mamma och är fortfarande i stockholm. åker till vansbro i morgon och då lägger jag upp bilder. vi bodde på ett kanonfint hotell som låg i en liten by som var omfamnad av berg. så vackert!! har köpt lite saker till mina nära och kära som jag tror dom blir glada över.
jag och rikard tog ut lite firande i förväg också när vi var i grekland, vi firar ett år!! otroligt vad tiden har gått fort. vi tog med en picnik till en klippa vid havet och satt där och myste tills det blev mörkt ute. helt underbart.
nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan hoppa in i duschen. man känner ju sig inte så värst ren och fin när man suttit på ett flygplan i 100 år. kanske uppdaterar lite senare! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar