lördag 25 augusti 2012

rinse


Tjenare! Tidig morgon för min och Rikards del. Om ca en timme ska jag klippa mig! Lite ångest har jag alltså, med tanke på att jag vill ha långt hår igen så känns det inte så lockande att behöva klippa av en bit just nu, men vad ska man göra? Måste få bort det fula slitna nu haha. Lite senare idag ska vi till Rikards mamma på lite "släktträff", hans syster har kommit hem från Kanada efter typ 3 år nu så ska dit och träffa henne för första gången. Kommer bli trevligt tror jag minsann. Ska också försöka kirra nya pluggar eftersom ena har fuckat ur helt så örat är paj. Så det är lite vad som händer idag för min del.
Sedan måste jag bara poängtera att Bon Iver är kung och det är också denna gula tröja jag fick av Bongsan. TACK. pusss ha en fin dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar