torsdag 27 december 2012

hanging on in quiet desperation is the english way





Tjenare! Julen är förbi och minnbloggpaus lika så. Tänkte komma igång nu igen när all julstress är förbi.
Julen spenderades med Rikard. Först åkte vi till farfar och käkade gröt, fick paket, kollade på kalle och sedan fikade. Därefter åkte vi till farmor för julmat och mer paket. Kvällen gick mot sitt slut och vi kom hem runt 21. Vi hade också lite julklappsöppning här hemma med mamma, Smilla och Thomas. Fick så fina julklappar och så jädra god mat så det var helt sanslöst. Innan vi gick och la oss öppnade jag och Rikard varandras paket, hade en liten julafton ute i mitt rum där vi hade lagt våra julklappar. Fick en helt fantastisk rock som jag slänger upp en bild på senare och ett par dr martens (!!!!) blev helt tokig när jag såg dom! Trodde nästan det var ett skämt. Jag som bölat över dessa skor i 100 år och så får jag ett par av honom i julklapp. Helt galet! 
Kan då dra slutsatsen att vi hade en fantastisk julafton. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar