måndag 16 september 2013

First fire.

God kväll! Hur mår ni? Jag mår bra förutom att lite allergi har kickat in. Men inte lider väl jag för det.
Idag bockade jag av första kursen på min restlista, är så jäkla nöjd så det finns inte. Äntligen känner jag att jag kommer någonstans med detta pluggande. Firade med en tur till secondhandbutiken och sedan en kopp kaffe när jag kom hem. Tänkte lägga upp någon bild på det några av de fina sakerna jag fyndat. 

Idag var nog den första dagen på hösten. Det har blåst och fulregnat hela dagen. Det är jobbigt men ändå mysigt på något sätt. Jag tände en brasa och satt framför den ett bra tag för att tina upp efter jag cyklat hem. Efter ett tag tog jag mig en PW i regnet och sedan dess har jag bara tagit det lugnt, kikat lite på Idol osv. Nu hade jag tänkt att göra en kopp te och sedan slänga upp ett par till inlägg. 


Bjuder på några slitna bilder sedan igår Innan jag städade haha.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar