lördag 1 februari 2014

Tycker om dig så mycket.

Jag och Rikard har lyckats skaffat oss ett nytt intresse, brädspel. Vi har spelat både det enda och det andra de senaste två helgerna. Måste säga att det är jävligt underskattat och bara sitta och mysa framför ett spel med lite gott och lite te på kvällen. 
Hur som helst, ikväll ska vi laga en god middag och sedan bara ta det lugnt och förmodligen spela lite till haha. Jag ska se till att vila ut riktigt eftersom det är 100% plugg som gäller på måndag igen. Lockar inte så värst mycket med plugg igen efter uppgiften jag gjorde klart i fredags men det måste tyvärr göras. Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan pröva de nya produkterna jag unnade mig igår. Pöösss!

Så jäkla söööt och så jäkla slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar