onsdag 17 december 2014

the moon is lighting up her skin

Men hallå där. Det var visst hundra år sedan jag skrev någonting här. Fick för mig att logga in på bloggen och upptäckte visst att det fortfarande är fina människor som trillar in här och vill läsa. Himla roligt! Jag vet inte direkt om jag har någon plan på att börja blogga igen utan jag ville bara rent spontant kika in och säga hej! 

Tiden går fort när man har kul brukar man säga. Som ni kanske vet så har jag tagit mitt pick och pack och flyttat till Stockholm. Har bott här sedan i somras och nu är det helt plötsligt snart julafton? Herregud va tiden går fort. Jag fattar nästan ingenting. 
Att bo i Stockholm har sina för och nackdelar. Jag trivs faktiskt, förvånansvärt bra. I början var jag rädd att allt detta skulle vara en sådan stor förändring att jag inte skulle klara av det, men ja, än är jag då kvar. I Januari har jag och Rikard en planerad flytt till Upplands Väsby. En helt fantastisk ljus 2,5a. Längtar som en tok då det är ganska jobbigt att sitta i en etta i Högdalen. 

Annars då? Jag mår bra, har kommit på vad jag vill göra i livet vilket gjort mig till en äkta drömmare. Jag drömmer om det varje dag. Vi får väl se vad som händer i framtiden. 

Jag hoppas ni allesammans kommer ha en helt fantastisk jul, ta hand om varandra där ute så får vi se när vi hörs nästa gång. God jul och gott nytt år!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar