torsdag 13 augusti 2009

falun-fagersta-småland-värmland-hem.

hey! nu va de 100 år sen jag skrev nåt men har inte varit hemma på typ 2 veckor nästan, så nu gissar jag att de blir ett långt inlägg.
först drog jag o familjen till falun för att flytta saker till lägenheten. senare den dagen kom daniel dit o hjälpte till att fixa lite, fick en inflyttningspresent av honom, en drop dead t-shirt! fniss, gullleee! sen drog alla hem o jag o daniel blev kvar över natten för att hans pappa inte kunde hämta oss. runt 21:30 drog vi ut i panik för att leta efter en mataffär som va öppen. vi hade jätte tur för hemköp hade öppet till 22!

läs resten av texten i inlägget ovan.

i morron gäller det på riktigt, jag flyttar! ska bli så sjukt härligt. tror bara att det blir mamma som följer med mig o hjälper mig med de sista. kommer sakna alla så sjukt mycke.
daniel kommer dit också o stannar :) läääängtar!
nu ska jag lägga in lite bilder här o sen ska jag nog sova, puss o natti























































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar