lördag 1 augusti 2009

14:19

nu pirrar det i magen, snart flyttar jag på riktigt.
har packat massor idag o ska snart fortsätta. det känns jobbigt ändå, att flytta från familj o vänner. men ska ändå bli skönt att få göra lite mer som jag vill. för dom som undrar o inte fått reda på vart jag ska bo i falun så heter stället britsarvsvägen 9A. jag ska ju inte bo själv, utan med en tjej som heter maya. känner inte henne än, har bara träffats en gång men det ska nog bli bra. vi ska dela på en 2a. britsarvsvägen ligger ca 1 km från centrum o 3 km från skolan lugnet där jag ska gå, verkligen asnice.
igår fick jag också reda på att joanna ska komma hit på onsdag eller torsdag. nu kan det verkligen inte bli bättre. vi har inte träffats på ett helt år o jag har saknat sönder efter henne.¨

nu ska jag fortsätta packa! så slipper jag ha så mycket kvar sen.
saknar daniel babe, puss
kent - vinternoll2<3

packning! där till vänster ser man lite utav de tavlor jag har gjort.












packning! as mycke ju, en hel låda med bara kläder haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar