söndag 23 september 2012

Gratulerar mig själv

Hejsan! Haft en kanon helg med Rikard som varit här. Idag hade vi lite födelsedagsfirande för mig efter som jag fyller 19 år i morgon. Så lite släkt var här på fika. Fick en fantastik jacka från modekungen av mamma som jag bloggat om förut, pengar, smink och lite krämer. Är mycket nöjd :)
Ikväll ska jag endast ta det riktigt lugnt. Hade tänkt ha lite skönhetsbehandling i badrummet med hårinpackning och ansiktsmask osv så jag blir extra fräscht morgon :) avslutar kvällen med en kopp chaite (bästa!!!) och ett par avsnitt av desperate housewifes som jag också fick i present. Morgondagen spenderar jag delvis i skolan och sedan ska jag träffa ida och ta någon fika eller liknande. Ha en fortsatt fin kväll så hörs vi förmodligen i morgon! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar