torsdag 13 september 2012

run forest run

Hola. Seg som vanligt men min update här. Några större roliga saker har väl inte hänt sedan senast. Spenderade min helg i Stockholm, riktigt trevligt. Blev också klar med en sketen uppsats i historia som jag gruvat mig över i 174 år. 
Ska strax bege mig ut och springa, har hamnat riktigt på efterkälken då jag varit sjuk ganska länge. Har haft en rejäl hosta som inte riktigt velat försvinna. Men NU så, äntligen kan jag sätta igång igen. Efter det tänkte jag skämma bort mig lite och ha spabehandling i badrummet haha, hårinpackning, ansiktsmask, färga ögonbrynen osv osv. Alltid skönt att göra sådant ibland.
I morgon kommer min finfina man hit och spenderar helgen här, kommer bli en trevlig och framför allt LUGN helg. Nu ska jag bege mig ut. Ha det kung. 


Ganska kul, extremt gammal bild på det lilla emo jag var på den tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar