fredag 10 april 2009

dagens vill ha!


usch, känner att jag måste shoppa, hade ju inte dirr tackat nej till grejerna på bilden. ska till karlstad på söndag tror jag iaf, linnea ska kanske med, ska bli skoj! ska på ikea b.la. o köpa lite nytt till mitt rum/flytten.
börjar bli förkyld tror ja, eller jag har nog varit de länge iof. inte ok! får ta o bli frisk nu när de börjar bli fint väder igen.
påsklov nu iaf, härligt de. men de blir mycke plugg, har hur mycket som helst att göra. blir helt lack på allt nu, tycker allt går skit just nu. det behövs en förändring, innan allt går åt helvete!
men nu ska jag städa upp lite här och sen ska jag ut och springa!
puss

1 kommentar:

  1. du ändrade bloggen :o:o
    haha nej men den blev mycket snyggare så som du gjorde den nu (:
    som jag sa, hade svårt & komma på saker då (: <3

    SvaraRadera