onsdag 15 april 2009

Onsdag.


hm, tråkig dag! hoppas simon tar sig hit så vi kan kolla på skräckfilm, skulle varit B-b-b-äst, wiho!
ett paket från H&M kom igår, var dock bara ett par strumpor med, eh jobbigt o vänta på allt de andra.
tråååk väder också, vill inte gå ut ens men va faktist ute o sprang i morse iaf, riktig hurtbulle är jag hihi. när jag kom till den lilla udden jag brukar springa till så satt jag mig på nån stock för att vila, o när jag reste mig för att springa hem så såg ja ett STORT fisk-huvud som satt fast på ett utav träden, trodde jag skulle dö och skrek rätt ut! fy tusan, de som varit min favoritplats, nu tror jag inte att jag vågar springa dit mer.. ska be nån ta ner den där snuskfisken, fy tusan!
nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, så simon kom hit nu!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar