onsdag 12 maj 2010

FRÅGA

svar: hej! tack så mycket för det första :D
jag har en iphone 3G och inte en 3Gs. 3Gs:en är den nyaste modellen av iphone. skillnaden mellan som är att 3Gs:en är snabbare och sen har den något fler funktioner.
har haft iphonen nu i ca en vecka och jag älskar den! den har verkligen Allt som en telefon borde ha; internet, bra smsfunktioner, bra kamera, stor skärm, skön touch skärm, GRYM ipod och den är snabb. så ja, den är skitgrym!
det som är det dåliga med den är att det är svårt att lägga in egna ringsignaler i den. jag fattade inte ett skit innan jag letat efter beskrivning på google. hittade iaf tillslut en sida som gör om låtarna till filer som man kan ha i iphonen som ringsignaler. http://audiko.net/
sen tycker jag nog inte att det va något mer dåligt med den, inte som jag kommer på iaf :)
hoppas du är nöjd med svaret!

2 kommentarer:

  1. tack så hemskt mycket för svaret! :) ska nog köpa en sånn tror jag ;)

    SvaraRadera
  2. tycker jag verkligen! du kommer bli super nöjd :D

    SvaraRadera