torsdag 14 oktober 2010

genom åren 2005 - 2010

2005: hade sviiin långt hår på den tiden, vilket inte syns här haha
2006: fick för mig att klippa mig kort men ångrade mig en aning
sparade håret så gott jag kunde!
2007: blev "emo.se" typ haha, emokors och hårspännen e grejer de
rosa och svart va nog min grej då ;)
2008: färgade håret första gången, svart såklart
satte i "råååwsa" slingor i håret, som jag kallade det då
blekte håret till platina på sommaren, älskade det så jävla mycket!
2009: detta hårband blev poppis på mitt huvud, gick inte utan det många gånger
piercade mig första gången, en medusa
sen blev det några till hihi
2010: denna hårbollen gick jag ej utan
sen blekte jag håret igen! morot
vipps så blekte jag sönder håret samma dag pappa dog - och klippte av allt hårrött fick det bli efter ett tag!
och detta är nu, mörkbrunt hår. ganska stor förändring sen 2005

3 kommentarer:

  1. kul att få se förändringarna i bilder sådär :D

    SvaraRadera
  2. Jag älskar din blogg!!! <3
    Jag skulle vilja se en bra bild på dej när du hade
    "råååwsa" slingor??? ;)

    SvaraRadera
  3. Fan va kul att se hur du har förändrats under åren! :D

    SvaraRadera