söndag 3 oktober 2010

på väg hem

nu sitter jag på tåget påväg hem från stockholm, det har varit en riktigt bra helg med massor av skratt och shopping! har dessutom massor med bilder som jag ska lägga in när jag kommer hem.

i torsdags bjöd linnea mig på en god sallad som födelsedagspresent, sedan åkte vi hem till lägenheten och chillade.
i fredags vad vi först i hennes skola och hade några lektioner och sedan drog vi till Kista galleria för en heldag med shopping, har shoppat en hel del!!
i lördags blev det dag på stan med god mat och fika + lite mer shopping!
idag vaknade vi tidigt och drog ut på stan igen! och nu sitter jag här på tåget och ska åka i ca 4 timmar till haha.
ovanligt långt inlägg det här, hare nice

1 kommentar:

  1. gööött att helgen vart så otroligt bra! :)

    SvaraRadera