onsdag 11 maj 2011

somliga går med trasiga skor

fick en ganska underlig uppgift i morse. det är så här att de esteter som går inriktning dans ska ja en dansuppvisning nästa vecka och då behövde dom "pausnummer" så dom hann byta om mellan danserna. jag och ett par till i min klass fick då uppgiften att vi skulle sjunga mellan. min sånglärare tyckte då att jag skulle sjunga cornelis "somliga går med trasiga skor". visste inte riktigt om jag skulle skratta eller gråta. har aldrig sjungit för människor och nu helt plötsligt ska jag stå framför en hel teater människor och sjunga helt själv, wtf? haha jag kommer nog dö på allvar. vill heller inte backa ur, men ah, det visar sig vad jag gör haha..
nu hade jag tänkt att ringa linnea och ropa grattis och sedan kika på House och The Mentalist innan jag somnar. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar