måndag 2 maj 2011

valborg

måste börja med att säga att jag hade galet kul på valborg!! spenderade den i dala-floda med joanna & johan! vi förade lite hos johan sedan drog vi vidare på en annan förfest och hade trevligt. tillslut kom jag och joanna till parken och det första vi gjorde var att värma oss vid majbrasan haha, det var riktigt kallt ute på kvällen så vi satt vid den och chillade ett tag. senare drog vi och dansade sönder oss själva till joannas pojkvän johan som var dj hela kvällen, galet grym är han och tror minsann både jag och joanna dansade benen av oss hahah! jag har iaf träningsvärk i båda vaderna så jag kan knappt gå, shit alltså hah. aja nu slänger jag upp lite lånade bilder av joanna!




2 kommentarer:

  1. roligaste kvällen på länge :D! vi bör göra om de!

    SvaraRadera
  2. håller verkligen med!! till sommaren, då jävlar :DD

    SvaraRadera