måndag 22 augusti 2011

höst







lite pics på lite nice kläder till i höst. jag själv, som det kanske syns hade tänkt att köra på mycket marinblått, brunt, gräddvitt och svart. men ah, det beror väl på att det är mina favoritfärger. stickat är ju inte helt fel så blir nog inhandlat många stora stickade tröjor och långa tjocka halsdukar. mysigt. blir nog lite kortare tröjor också för mig del fast kylan börjar smyga sig på sakta men säkert. någonting som jag också kommer använda flitigt är harem/kavajbyxor. löv them. galet snyggt med pösiga byxor, dock är också mörkblåa/svarta slimmade jeans med hög midja och ett skärp mumsigt. på fötterna blir det boots, converse, "gubbskor" och kilklackar. sen inom snar framtid ska jag införskaffa en sailor hatt, dom är så galet snygga.

3 kommentarer:

  1. Håller helt med, stora mysiga stickade tröjor, halsduk och kilklackar kommer bli mycket mycket använt i höst har jag en känsla av! Hösten är ju bäst, då får man ha schysstast kläder på sig ;)

    SvaraRadera
  2. men ellerhur!! kommer bli så galet nice att mysa in sig i en stickad tröja och et fet halsduk. längtar nästan lite tills det blir lite kyligare ;)

    SvaraRadera
  3. Haha jag med, det är då dom bästa kläderna kommer fram ;)

    SvaraRadera