måndag 29 augusti 2011

stockholm

helluuu. tog mig en liten paus i helgen då jag drog iväg till stockholm --> rikard --> hans landställe. hade en fruktansvärt trevlig helg med värme, sol, god mat och lugn & ro.
skulle egentligen kommit hem igår kväll men jag och rikard fastnade i en bilkö i 100 år så jag missade tåget hem. jag fick lov att boka en ny biljett där tåget gick kl 06.15 i morse så jag skulle kunna komma "ganska" i tid till skolan.
hur som så hann jag precis med tåget i morse och när vi gled ur uppsala och strax var i sala blev det tydligen ström fel på skiten så vi fick lov att backa i ca en timme till något random ställe som hette Häby (Heby?), stå still där i en timme för att sedan ta bussen till borlänge. när jag tillslut kom dit fick jag vänta på min buss hem i en timme och hur som så slutade det med att jag var hemma kl 14 idag. 3 1/5 timme försenad. ganska värdelöst och irriterande? JA! hatar sj ibland alltså. ingenting man kan lita på.
hur som så sitter jag hemma nu och har precis varit och handlat ett par grejer på secondhand och beställt en jacka och en cardigan från h&m. slänger in lite bilder strax. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar