torsdag 29 september 2011

hallå i stugan!








hellu. har haft fullt upp ända sen jag kom hem från stockholm så har inte haft tid att skriva nåt. men nu sitter jag och väntar ut en håltimme så slänger in ett inlägg. där ser ni lite av tatueringen dessutom.

jag och Rikard drog till tatueringsstudion i tisdags och kom dit lite för tidigt så vi satte oss på ett fik för att vänta. när vi sitter där så kommer Danny helt random och glider förbi. snygg kille! sedan gled vi in i studion, snackade lite med tatueraren som hette Erik och sedan gick han och fixade tatueringen. när jag väl låg i den där satans stolen så var jag helt säker på att jag skulle dö haha. var riktigt nervös. men det gick helt galant må jag säga! det tog ca en timme bara att få den klar och är så vidrigt nöjd över den. Erik var helt otroligt duktig och nogrann. hos honom ska jag garanterat tatuera mig fler gånger! hela kalaset gick på 3500:- och det var värt varenda liten krona. kommer slänga in en vettig bild på den när den har läkt lite bättre. nu ska jag snacka lite skit med Ailie :) puss!



3 kommentarer: