onsdag 7 september 2011

no school

hallå i stugan. fick reda på tidigt i morse av ailie att det var noll skola för min del idag. fett nice! härligt att få ha lite extra ledigt, ellerhur? hur som var läraren sjuk därav no school. men dagen i sig ska ju såklart inte vara helt perfekt. fick fetaste allergin när jag satt och kikade på film av någon anledning, inte helt kul kanske. menmen vad gör man, har knaprat piller så hoppas på att det ger sig. idag sker ingenting hade jag planerat. sitter och inväntar sms avisering av paketet jag skulle fått för flera dagar sen men det kommer väl förmodligen inte idag igen. detta var nog sista gången jag beställde från h&m, dom är verkligen sämst på att skicka sakerna, går alltid flera dagar över tiden dom har utlovat att paketet skulle komma. sämst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar