onsdag 9 november 2011

the best way to stop smoking is to just stop - no if and butt.

idag har jag varit riktigt duktig förutom passen med idrotten i morse så drog jag till gymmet med ida. fett värt allt svettigt och jobbigt hehe. känner att det är dags att ta tag i mig själv nu. dessutom beslutade jag mig idag för att en gång för alla ge mig på att sluta röka. vill verkligen bli av med helvetet. kostar en förmögenhet och har absolut inget positivt i sig. så ja, nu ska jag ge det ett ärligt försök så får vi se hur det går. hoppas på det bästa såklart!!

nu hade jag tänkt att hoppa i badet och göra mig riktigt i ordning. lite senare kommer magnus och lämnar ett armband jag köpt från deras UF företag, yay! visar det senare.
sen har min kära rikard köpt en lägenhet idag så Grattis till min älskade! hihi. 
nej nu är badet klart snart. hejsvejs!

1 kommentar: