tisdag 29 november 2011

intressant helg




helgen började med att jag, holma, eric och victor drog till borlänge i fredags. dom skulle dit och fixa lite grejer och jag skulle möta upp rikard där lite senare på kvällen. vi sprang runt där ett tag och sedan skulle dom fara hem. jag ville såklart inte vara kvar i borlänge själv i flera timmar, släpandes på min satans resväska så jag gjorde allt för att dom skulle stanna. tillslut gick eric med på att vi 2 skulle sätta oss på nån pub medan victor och holma drog iväg och gjorde några grejer. när dom sedan kom tillbaka beslutade dom sig för att stanna kvar i borlänge över natten och supa. efter ett tag kom rikard och vi drog till hotellrummet och tog det lugnt tills vi somnade.
dagen efter var en mycket händelserik dag. den började med att jag och rikard åt världens bästa hotellfrukost och drog sedan till kupolen för att köpa en julklapp. sedan drog vi tillbaka och käkade en supergod middag på hotellet. efter det hade båda sinnessjuk matkoma så vi tog det lugnt ett tag. fick under den tiden reda på att eric, holma och victor var kvar i borlänge och skulle stanna en natt till. vi drog till den där puben igen och satans så kul vi hade! rikard drog till hotellrummet efter några timmar medan jag och eric gick 100 mil för att komma till deras bil och hämta öl. därefter drog vi till deras polare daniel. allt slutade med att jag irrade runt i cirklar i stan och försökte hitta till scandic kl 7 på morgonen. menmen, extremt kul var det!

2 kommentarer:

  1. D va indeed en fetinghelg utan dess like. Ha d bäst i sthlm nu! Kör hårt å gör ingeting som jag skulle gjort!

    SvaraRadera
  2. som fan!
    tack min vän! jag kommer göra allt du skulle gjort!

    SvaraRadera