söndag 24 februari 2013

Here comes the sun.









Såhär spenderades mig förmiddag. Jag och Rikard vaknade runt 10 för att sedan gå upp och äta en kanonfrukost! Efter det fattade jag att det var helt underbart väder så vi bestämde oss för att ta med oss kaffe och gå ut och sätta oss vid en tjärn här som finns bakom huset. Det kan nog vara det bästa jag gjort på länge. Efter att inte känt solen värma sedan typ november så fick det här mig att bli riktigt glad och jag tror minsann Rikard blev minst lika glad. Vi satt där hur länge som helst.. Efter det drog vi hem och jag rensade garderoben. Har ju haft en klädställning i mitt rum tidigare men var spontan här om dagen och köpte mig en soffa så ställningen fick inte plats. Därav fick jag lov att rensa lite kläder så jag skulle få plats med allt haha. Senare käkade vi god mat och bakade och nu har tyvärr Rikard åkt hem.. Alltid lika värdelöst varenda gång men jag åker ju somsagt dit om nån dag bara, tur nog haha.

Har inte gjort något speciellt ikväll alls förutom att städa rummet som vanligt och druckit alldeles för många koppar the. Nu skall jag göra lite äggröra och sedan gå och lägga mig. Är helt slut efter den här dagen haha. Sov gott och så hörs vi i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar