söndag 24 februari 2013

Något nytt.




Inhandlade lite nya behövligheter här i veckan. Har fått upp ögonen för pärlnagellack, tror det kommer bli galant nu till våren. Sen så skulle tydligen stylebytyras hemsida lägga ner (köper nästan alla mina smycken där), vilket kändes totalt värdelöst så jag passade på att köpa lite grejer. Blev allt från halsband till senilsnören till brillorna haha. Sedan skaffade jag mig den där omtalade Moroccoanoil, den skulle ju tydligen vara helt otrolig. Det var den!! Alltså jag blev helt paff, sjukaste jag provat. Mitt hår har en tendens till att bli väldigt tovigt, har mycket tjockt hår. Men efter jag använt oljan så tovade det sig inte på hela dagen! Mycket bra köp måste jag säga. Köpte mig också en icurl, bästa plattången och locktången jag prövat. Så mina köp har varit riktigt lyckade den senaste tiden haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar