fredag 15 november 2013

Ur min telefon.

Tänkte börja med en ny grej! Har ju hur mycket bilder som helst på telefonen som egentligen inte kommer till någon användning. Så tänkte att jag slänger in lite bilder när den börjar fyllas på. Här kommer i alla fall några bilder!


Haha denna är ju så rolig.

Söt-Sune är en himla speciell katt.

Min kanonsnygga bästis.

Ailie saknar mig nu när jag är i Sockholm haha!


Fina mamma skulle på opera så jag fixade hennes frilla!


 Jag en fin dag.

Har sjukt kass humor men denna var ju förjäkla kul.

Första snön! Dock är den borta nu..


Jag en fin morgon innan skola!

Jag och min stiliga festman på studentbalen i sommras! 

1 kommentar:

  1. Aaaaaaahhhhh!!! Jag saknar dig med! Nästan så jag fäller en liten tår!
    Du är för fin min kära!!!
    <3

    SvaraRadera