tisdag 1 september 2009

lovehatehero

sitter i lägenheten o tråkar. är lite sjuk, förkyld, idag så gick inte till skolan. orka va där när man är snorig osv. så idag ska jag nog inte göra något spec.
sitter just nu o irriterar mig på att själva bloggarkivet o de sitter längst ner på min sida, fattar inte hur de hamnade där. den ska ju sitta till höger högst upp! åhhh sur.

shoppade lite grejer i blg när jag va där med daniel o mamma, innan vi åkte hem till vansbro i fredags. blev ett par gråa jeansleggings från lindex, en huvtröja från h&m, ett par vanliga legging med leopardmönster från h&m, en klänning/linnea från h&m, en sjal från h&m (gillar h&m haha!) o sen en brun väska från veromoda. blev rätt nöjd! sen hade mina piercingar o tunnlar kommit också, så blev ännu nöjdare haha.
om 23 dagar fyller jag 16 år också! o på lördag har ja o daniel varit tsm i 1 månad. livet är på topp!

saknar daniel, puss
jag tycker personligen att de kommer bli asnice!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar