onsdag 9 september 2009

svinsjukan OMG

pust! nu har jag diskat vill jag lova. helt otroligt att de kan bli så mkt disk.
hur som helst är jag sjuk.... igen. men nu är det värre än förut. är typ sjukt snorig o hade nog feber igår tror jag. frös, svettade, frös o svettades hela tiden. hoppas jag blir bättre snart. hatar att vara sjuk. hur som helst så ska jag åka tillbaka till vansbro idag kl 17.15, palla sitta i falun själv o va totalt förkyld.
i morron eller på fredag kommer daniel till vansbro också. det ska bli asnice. saknar min älskling.
sen på fredag, runt 11 eller 12 ska jag hänga på magnus till skolan, vårat gymnasium hemma i vansbro alltså. sen ska jag dra till min gamla skola o kolla hur de ser ut där nu :)
har packat klart iaf, så slipper jag de sen. nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktist. puss

saknar dettav

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar