onsdag 16 september 2009

sitter i vansbro o äter lite nutella, mums!
ska nog flytta tillbaka hit, nog för att jag trivs i skolan i falun men jag har mina privata skäl till att flytta tillbaka. ingenting jag borde nämna här. men eftersom jag villa hålla på med fotografering så skapar jag mig ett eget program på gymnasiet här. ska dock gå barn & fritid men ta bort nästan alla lektioner jag inte behöver. istället ska jag sätta dit foto-data o foto tror jag det fanns. då får jag alltså hålla på med fotografering o redigering av bilder. ska bli nice, tror jag. jag får också ha APU som fotograf, i stället för på något ställe där barn & fritid folket ska ha sin APU.

tror nog att de bästa med allt är att malin o magnus går barn & fritid.
men jag har till fredag på att bestämma mig, så vi får väl se vad jag väljer.
i morron ska jag vara med magnus, saknat honom! så vi ska väl hitta på nåt skoj.
jag fyller också år om en vecka, är sjukt pepp på de ;)
sen åker jag till daniel o fagersta i helgen, LÄNGTAR!
puss


2 kommentarer:

  1. Lät ju som om att det kommer att bli riktigt bra ändå ju! :) Skulle nästan kunna göra samma sak, tihi.

    Hoppas att du har valt rätt nu i alla fall. Synd att inte få lära känna dig på samma sätt längre bara :/

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. ja det har varit helt okej hittils :)
    haha ja du får väl komma hem om du inte trivs ;D

    ja det hoppas jag med! vi får så inte sluta snacka iaf :)

    kramis!

    SvaraRadera