lördag 27 oktober 2012

New stuff





Har grejat lite till i mitt rum så jag kan få det färdigt någon gång. Var ute i skogen här om dagen och högg ner ett träd (haha) som jag sedan fixade lite med och målade så det blev någon slags hängare. Slog in mina två lådor i fint papper också, sedan har jag grejat lite med lite andra saker. Älskar mina Jack glas som jag fick av Linnea i födelsedagspresent, asfräscha där dom står nu. 
Planen idag är att jag ska dammsuga och sedan börja packa lite. På måndag åker jag iväg till Stockholm för att spendera mitt höstlov där. Rikard och jag har fått låna Rikards mammas sommarhus som vi ska bo i från onsdag, kommer bli så jävla trevligt!! Nu ska jag strax göra mig en kopp te och kolla på en Guns film jag fick av Ida när jag fyllde år. Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar