torsdag 4 oktober 2012

varning för hur vidrig jag kan vara haha



Ja, som i rubriken. Är en riktig stjärna när det gäller att stöka ner mitt rum. Har gått och dragit på städningen ett tag nu och som allt annat som man skjuter på så blev det en jädra hög med grejer, bokstavligt talat. Vilken röra. Har ägnat några timmar nu till att fixa ihop det här och fint blev det! Tycker ni inte? Haha. Gjorde upp en eld i min kamin också så det blev så där mysvarmt det bara blir av en riktig brasa.
Beslutade mig för att jag skulle koka te på min kamin, tar lite längre tid, visst, men så mycket mysigare. Så snart sitter jag med en god kopp chai. Mycket mer än så händer då inte för mig ikväll, ska plocka fram lite kläder inför morgondagen och sedan packa en väska. Ha det fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar