torsdag 11 oktober 2012

projektarbete





Detta är lite vad jag och Elena sysslat med idag. Första bilden färdig i mitt arbete! Hela slutresultatet får ni se när det är klart.
Hela poängen med mitt arbete är att alla dessa 12 bilder ska förmedla en känsla. Tex Elenas slutgiltiga bild (inte de som är här) betyder harmoni/lugn. Sedan har jag massa andra idéer jag ska genomföra inom en snar framtid. Alla dessa bilder ska också vara redigerade på samma sätt för att man ska se att det finns en koppling mellan allihop. En annan poäng med detta är att jag ska kunna fota så bra bilder som möjligt utan någon större kunskap när det gäller både kamera och redigering. Alltså så vill jag visa att det går att ta jättefina bilder utan, somsagt, någon större kunskap. Tror jag kommer bli kanonnöjd med mitt arbete, men ja, det återstår att se. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar