måndag 11 mars 2013

älskling jag vet hur den känns, när broar till tryggheten bräns



Tjenare! Har varit ganska upptagen den senaste veckan. Spenderat största tiden på teater då vi har börjat träna inför en föreställning som vi ska ha om ett par veckor. Så med tanke på att vi inte har så mycket tid på oss så ligger det ganska mycket press på. Har därför inte riktigt tid att skriva så mycket. Men hur som helst, just nu sitter jag och pluggar lite, har inläsningsdagar just nu tur nog. Ska försöka se till att få lite gjort. Annars då? Ja förutom att jag håller på att stressa ihjäl mig över föreställningen så är det väl bra. Påsklovet närmar sig vilket betyder att jag snart kan åka till Stockholm igen vilket känns mer än bra. 


Igår tog jag tag i ett litet problem jag hade hemma, vilket var min satans garderob. Har så mycket kläder, skor, jackor osv så jag får nästan inte in mer. Så jag lyckades slita mig från en gigantisk hög med grejer och nu i efterhand känns det faktiskt ganska bra. Ida ska få kika genom om det är något hon vill ha annars åker det till Erikshjälpen. Idag ska jag städa resterande del av rummet och sedan endast ta det lugnt. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar