fredag 1 mars 2013

Prom and some other things.





 Tog mig en tur ner i centrum igår för att ödsla tid medan jag väntade på Rikard. Tänkte att jag skulle gå in på Lindex och kolla på underkläder. Situationen är så här att jag har letat efter en balklänning nu i ett X antal månader men har inte kommit fram till någon bra alls. Har velat haft en mycket neutral klänning då jag ärligt talat inte är något större fan av sådana här finklänningar. Hur som helst så kikar jag in på Lindex och vad tror ni jag hittar? Jo en satans klänning!! Den var så jädra fin så det finns inte. Har inte heller velat lagt någon större peng på klänningen och det behövde jag inte nu heller. Är mycket nöjd och glad över detta måste jag säga. Så nu kan jag checka av en grej på min studentlista. Hittade också lite andra nödvändigheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar