fredag 5 april 2013

At the center of the Solar System.

Godmorgon. Vaknar upp till fint väder som alltid. Det har gått och blivit en vana, bra eller dåligt? Hade tänkt mig att hoppa in i duschen nu och sedan laga en vardagslyxig frukost med pannkakor och bär. Namnamnam. Sedan ska jag spendera resterande förmiddag framför Desperate Housewifes och ute i solen med en kopp kaffe eller två. Idag ska jag troligtvis vara hemma hela dagen, kommer bli så skönt att få ta det lugnt. 

Igår kom Rikards mamma på besök och jag bjöd på amerikanska pannkakor (därav idé till frukost idag). Dock var det första gången jag prövade att göra det och man kan ju säga att mina kockkunskaper inte är något att hurra för. Nejdå men det blev ätbart och en och en annan pannkaka slank ner. 
I morgon ska vi åka ut till Vaxholm där jag ska träffa Rikards pappa för första gången. Det är nog dags nu eftersom jag och Rikard snart varit tillsammans två hela år. Kommer bli spännande men också nervöst. Jaja, babbel babbel. Vi hörs senare. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar