lördag 6 april 2013

Sun, folks, dr martens

Positivt överraskande bra dag det varit idag. I förmiddags åkte jag och Rikard för att träffa hans pappa och sambo. Som precis alla andra gånger jag ska träffa människor för första gången så blev jag oerhört nervös. Men alltihop gick hur bra som helst. Vi åt kanon god mat, fikade, drack kaffe och pratade. Hur kul som helst! Strax innan vi skulle åka därifrån kom Lena (Rikards pappas sambo) med ett par skor hon aldrig använde. Gissa vad det var för skor. Jo ett par låga vintage Dr Martens som hon hade köpt i London på 80-talet. Stirrade på dem med avund när hon helt plötsligt frågar om jag vill ha dem. Trodde jag skulle börja skrika av lycka, så glad blev jag haha. Dom satt som ett smäck. Så himla snällt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar