fredag 23 augusti 2013

Höst del 1

Tänkte att jag skulle lägga upp lite kläder mm ur min garderob som jag längtar efter att bära nu i höst. Hösten är ju trots allt bästa årstiden för fina kläder? 


Denna köpte jag för noll och ingenting på Röda korset för ett tag sedan, tror den är i storlek xxl men jag Älskar gigantiska tröjor. Jag råkade dock tvätta denna lite för varmt så den krymte till en kortare variant, inte gråter jag för det vill jag lova!


En gigantisk t-shirt som är så himla skön. Kommer bli kanon under längre jackor.


Detta är en klänning från ginatricot men jag upptäckte att den går lika bra att ha till byxor/kjol. Fruktansvärt fint när den är lite slarvigt nerstoppad och dessutom är den djup i ryggen.


Här är min favorittröja! Jag tror inte jag kan komma på nåt bättre material än krossad sammet. Denna tröja är kanon till vardags och till fina tillfällen. 



Här är favorittröja nummer två. Den är nyinköpt på secondhand. Kanonfin till allt. Fruktansvärt charmigt när den är fluffig.


Ett par byxor från H&M som jag köpte för 100 år sedan. Inte använt dessa så mycket just för att de varit för långa och för vida i benen. Nu har jag dock sytt in dom och klippt av benen så nu sitter de som en smäck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar