fredag 23 augusti 2013

Höst del 2


 Min mockajacka som jag fyndade för en tjuga kommer bli poppis för min del i höst. Har kärat ner mig i allting som har med mocka/skinn/päls att göra. 


 För kallare dagar kommer min ullkappa bli kanon igen! Kappor är för övrigt kanon fina. Denna är från Lindex.



 En sådan här jacka har jag har letat efter ett bra tag. Har velat haft en svart men när jag såg denna fick jag upp en bild av att klä mig helsvart under denna. Tror det kommer bli fint!


 Att få bära sjalar/halsdukar igen ser jag verkligen fram emot.


 Denna väska är en ny favorit i garderoben, blev fyndad på en loppis för en tia. Älskar att den går att bära både på armen och axeln.


Detta är nog min absoluta favoritväska, så jäkla snygg färg och den hänger så himla slappt på axeln.


Detta är en väska jag hatade från början, men ändrade mig ganska snabbt då jag kom på att jag faktiskt inte har någon väska som liknar denna. 



Mina 2 par martens kommer ju aldrig dö ut känner jag, dessa kommer bli välanvända i höst. Dock ser jag att dom måste putsas båda två haha.


Dessa skor ligger i kategorin "så fula så dom är snygga". Älskar dom, och så himla sköna att gå i även fast jag inte tycker om skor med någon högre "klack" än mina martens haha.


Var dessa "höst inlägg" roliga att läsa? Jag försöker komma på bra grejer att skriva om så inte bloggen dör ut lika snabbt som den kom igång haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar