tisdag 27 augusti 2013

That woman, she's got eyes that shine.

Ny vecka var det ja. Hade en riktigt trevlig helg. Den började med att jag och Ailie skulle fira Frida och resterande del så umgicks vi hela tiden. Men helg är det snart igen så inga spillda tårar här inte. 

Idag har jag haft en riktigt effektiv dag, hunnit med 1000 saker! Gick upp halv åtta, ropade in katterna, drack kaffe, duschade, cyklade till secondhandbutiken i närheten, fyndade fint tyg och lite annat smått, cyklade hem och började klä om en stol, tränade, städade, sökte CSN osv osv osv och nu sitter jag här. Idag har jag faktiskt tagit foton av det jag sysslat med. Känns bra! Glömde dock fota hur stolen såg ut innan jag plockat isär den men den va inte så fager, lägger upp lite smygbilder på den sen så lägger jag upp resultatet när den är klar!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar