söndag 13 oktober 2013

Dagens:

Dagens låt: José Gonzalez - How low

Dagens frisyr: Den fina morgonfrippan!

Dagens smink: Nadanoll.

Dagens klädsel: En fin liten sparkdräktspjamas.

Dagens roliga händelse: Trevlig frukost med finaste.

Dagens vill ha: Ett städat rum.

Dagens saknad: Tror inte jag saknar något speciellt just nu. 

Dagens finaste: Rikard.

Dagens måste: Städa mitt satans rum haha.

Dagens tråkigaste: Ont i magen är aldrig kul!

Dagens dricka: Kaffe!

Dagens köp: Ingenting alls.

Dagens mat: Frukost, äggmacka. 

Dagens kärlek: Rikaarrdddd eehehe

Dagens mående: Riktigt glad!

Dagens skratt: Till Halvvägs till himlen.

Dagens tanke: Vart ska jag ställa mitt nya sminkbord?

Dagens irritationsobjekt: Ingenting alls!

Dagens smycke: Ring från Ailie och mitt fuck cancer armband.

Dagens just nu: Miley Cyrus och datorn.

Dagens önskan: Att jag håller mig pigg och alert hela dagen!

Dagens längtan: Ingenting speciellt tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar