torsdag 24 oktober 2013

Sammet.

Alltså är det någonting jag blivit helt tagen av så är det sammet i alla dess olika former. Tror det hela började i somras när jag lyckas haffa mig en kanonsnygg mörkgrön tröja i sammet. Efter det blev jag som förtrollad! Sedan dess har jag hittat både det ena och det andra: byxa, leggings, tröjor och sedan mitt senaste fynd som jag haffade mig på tradera fick jag hem här om dagen, en svart sammetsklänning. Den är helt fantastiskt! Försökte hitta en bra bild på google eftersom den är från monki och inte allt för gammal men hittade ingen i rätt kvalitet. Kan fota den i morgon så får ni se tillsammans med lite annat nytt och fint som jag inhandlat. 
Jag tycker sammet passar till allt, livar upp vilken outfit som helst! Fint till både vardag och fest. I love it!





Mitt första sammetsfynd!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar