söndag 31 januari 2010

SÅ FIXAR JAG MITT HÅR

När jag duschat låter jag håret lufttorka, (inte hårblås!!! bara om det är akut.)
Innan håret torkar helt kletar jag i en klick hår mousse för att det ska få mer volym!

Nu har håret torkat. Jag använder oftast inte hårblås för att jag vill ha fram mina lockar.

Sedan borstar jag ENDAST håret uppe på huvudet, alltså inte mina lockar så dom förstörs.

Sedan plattar jag endast det jag kammat genom.

Så här blir det att se ut när jag plattat klart!
Anväder sedan en hårspray, min favorit är den längst till vänster.Sprayar över håret så att det inte flyger omkring överallt senare.
Sen är jag klar! :)

är det något mer ni vill att jag visar hur jag gör? :) släng in en kommentar i såfall! puss

2 kommentarer:

  1. visa gärna hur du gör när du plattar ditt hår helt & får stor volym på de! :D

    SvaraRadera
  2. hmm menar du när jag har sånt där hårband på huvudet eller bara när jag har helt rakt hår?:D

    SvaraRadera